Obserwatorzy

wtorek, 27 lipca 2010

Villa Jolanna

Hej wszystkim zawsze miłym gościom!
Tytuł dziś zabawny :) Śpiewam sobie "Od rana mam dobry humor...i choćby deszcz z nieba lunął..."
Skoro humor mnie nie opuszcza...
Pomyślałam czemu nie nadać jednemu z moich domków nazwy.
 Kto zna Pipi  Langstrump ten wie, że jej chata  nazywała się
 " Villa Wesolutka". No to moja Villa Jolanna, właściwie to nie willa, 
a wieżowiec ha ha ha.
Inspiracja VAKRE oczywiście zmodyfikowana po mojemu :)


Niedawno wykopałam troszkę kwiecia przy naszej leśnej rzeczce, spodobały mi się maleńkie, delikatne, białe kwiatuszki.
Roślinka ładnie się rozkrzewiła i kwitnie na nowo.
Moja villa stanęła na balkonie w jej towarzystwie :)






Ten domek poleci do Ivonki


Z drugiej strony.


Tego mam zamiar zabrać na kiermasz :)
Wprowadziłam pewne zmiany, wykorzystałam nowe materiały - patyki do lodów - patrz wyżej
 i gałązki wierzby. W tle występuje wieniec z brzozowych gałązek.







Podobno jak się  wizualizuje swoje marzenia to one szybciej się spełniają.
To ja ciągle stawiam domy, ciekawe kiedy postawię ten prawdziwy :) bo taki mi się marzy!!!

Dziś wesoły dzień, a to za sprawą tej oto przesyłki od Ateny z Drewnianej szpulki.
Kochana sprawiłaś mi taką niespodziankę, że ho ho ho !!!
Niespodzianka tym większa, że wcale się jej nie spodziewałam.
 !!! Ślicznie dziękuję !!!
Dzieła Ateny każdy zna - ideały !



Pozdrawiam ciepło i dziękuję Wam za radość, którą napędzacie mnie do twórczej pracy.
Wysyłam Wam mój dobry humor, może i Wam się udzieli 
:)))
Jolanna





36 komentarzy:

Peninia / Gosia pisze...

Willa jest prześliczna:)Taka z klimatem:)Bardzo mi się podoba:)Pozdrawiam serdecznie:)

Ania pisze...

O, Pierwsza jestem :)
Jolannko, ależ piękności tworzysz!!wow wow wow! Domki to takie cukiereczki wypieszczone!Przepiękne!Ja też wierzę w wizualizację marzeń, więc uważaj! już myślę lepiej o zasłonkach w Twojej przyszłej kuchni!:)
A Atenka nasza kochana...mmmm..Ideały twórcze jak zawsze! zazdroszczę Ci tej przesyłeczki ;)
Pozdrawiam serdecznie!

Ania pisze...

a jednak nie pierwsza..

Klaus pisze...

Fajowe, że się tak wyrażę te Twoje domki i ciągle nowe wcielenia...:)super. A prezenty od Ateny...cudowności, się wie:)

Klaus pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Elle pisze...

Ileż Ty masz pomysłów na te domki!!! niby podobne, a jednak każdy inny i niepowtarzalny! Cudne są :)
prezenty do Ateny też śliczne :)
Pozdrawiam serdecznie

folkmyself pisze...

Villa Vilekulla - jako "stara" fanka Pippi dokładnie rozumiem tę nostalgię.
piękne domeczki!

elisaday79 pisze...

Podziwiam te Twoje domeczki:) Są tak urocze jak Ty sama:)
Każdy wyjątkowy i niepowtarzalny!
A Atenka faktycznie zdolna kobietka i cudeńka tworzy:) Też mam to szczęście, że mam jej wytworki w domu, które wygrałam w jej candy:)
Serdecznie pozdrawiam!:)

Oleda pisze...

Chętnie przyjmę troszkę dobrego humoru :), przyda się na te pochmurne dni. Domki super, a "Villa Jolanna" ho ho, duuża ;) takiej życzę w rzeczywistości :) pozdrawiam gorąco :)

Aśka pisze...

Domki cudowne!!!!!! Caly blog bardzo inspirujacy! Pozdrawiam!

Joanna pisze...

Uwielbiam twoje domki i martwię się troszkę , że nie zaglądnęłaś do mglistego snu , a w nim prezent jest dla ciebie.

antilight pisze...

Przurocze te domki, a willa chyba najpiękniejsza. Taka smukła :)

Apuni pisze...

Niespodzianka od Ateny piękna, a Twoja villa to może początek jakiegoś zamczyska. No bo wieża by już była a reszta to pikuś.

Sentimental Living pisze...

Villa piekna, strzelista i dostojna, a w towarzystwie pieknego krzewu jeszcze cudniejsza! Prezenty słodziutkie! pozdraiwam radosnie!

Imoen pisze...

Domek z gałązkowym dachem jest przecudowny. I ta roślinka bardzo mi się spodobała.

Pozdrawiam.

Bree pisze...

Piekna ta Twoja Villa :)
a prezenty ahhhh cudowne ....

Nela pisze...

Twoje domki nie mają sobie równych. A wielkość "Villi Jolanny" mówi, że masz wielkie marzenia - i tak trzymaj:)

Bea pisze...

Pomysłowe domki, ładnie prezentują się na tle zieleni. Mnie też podobają się ramki ( w starszym poście). Prezenty od Ateny - fiu fiu. Twoje domki też sprawią radość innym. Do zobaczenia:}

ika pisze...

Wieżowiec niczego sobie, pięknie sie prezentuje :) sama chciałabym w takim zamieszkać a mieszkam niestety w tym z wielkiej płyty :/
prezenty od Ateny przesliczne, wcale sie nie dziwię, że masz taki świetny humor :) oby trwał jak najdłużej! :)
Pozdrawiam

pracowniamontmartre pisze...

Cudowne domki! :)

Unknown pisze...

Jolasiu domki przepiekne, ileż Ty masz pomysłów na nie, co jeden, to piękniejszy, jestem Twoją fanką:)
Twórz dalej bo jestem bardzo ciekawa co więcej wymyślisz:)
Kilka razy dziennie zaglądam sobie do Ciebie i ładuję akumulatory, twórz Kobieto twórz!
Pozdrawiam cieplutko:)!!!

Magda-lenka pisze...

Z tą wizualizacją się sprawdza- ja w dzieciństwie lepiłam z plasteliny "drewniane" mebelki- i proszę:)
Jeśli chodzi o dom, to też sobie chyba zrobię i postawię, na pokuszenie, a co!
Może akurat się uda i będziemy szczęśliwymi posiadaczkami takowych, choc prawdę mówiąc, mnie nie potrzebna willa:)
Serdecznie Cię pozdrawiam!

ushii pisze...

same piękności!!

Kinga pisze...

Kochana
Co post to kolejne zaskoczenie i zachwyt.
Tworzysz takie piekne oryginalne cudenka.
Piékne, piekne i jeszcze raz piekne

Mazmika pisze...

Wspaniała willa. I wszystkie Twe domeczki.
Pozdrawiam

aagaa pisze...

Villa jest super! Życzę Ci takiej( podobnej i jeszcze ładniejszej)prawdziwej !
Wszystkie Twoje domeczki są piękne a prezentów od Ateny zazdroszczę.
Pozdrawiam

Myszka pisze...

No bardzo pojemna ta Twoja villa! Śliczna jest:)

MariaPar pisze...

Piękne zdjęcia ! Jak robisz, że mają taki "dokumentalny" charakter ?
Pozdrawiam serdecznie

llooka - K a r o l i n a pisze...

Zazdroszczę Ci tego dobrego nastroju, bo mój jest taki jak aura na zewnątrz!
Villa Jolanna smukła, wyniosła, dostojna:)
Życzę udanego kiermaszu!

domilkowydomek pisze...

Villa Jolanna świetna, zresztą jak wszystkie pozostałe, każdy inny.
Świetne jednym słowem !!!

GUSIA pisze...

Villa Jolanna wyjątkowa!!!
Jak wszystkie Twoje domki :o)
Marzenia się spełniają i tego się trzymajmy :o)
Ja też marzę o domku!!!
Prezenty od Ateny śliczne!!!
Pozdrawiam serdecznie

Jolanna pisze...

Witajcie,
Znowu mam problemy z netem, nie mogę do was zaglądać. Próba napisania tego komentarza udała się dopiero za 4 x
nie mam siły i nerwów.
Zupełnie nie da się nic zrobić, nawet zajrzeć do Was :((( czekam na lepsze fale.
MarioPar - używałam programu Picassa

Dziękuję za miłe słowa.
Jak się uda to zajrzę do Was, a jak znowu się uda to zostawię komentarz.

Dag-eSz pisze...

Wiem, który domek z Vakre! piękny jest, tzn Twoja Villa Jolanna! :) piękne prezenty :***

deZeal pisze...

Piękna villa - drapacz chmur! Prawie jak Empire State Building:)
Cudowne są te Twoje domki!

aga pisze...

Twoja pomysłowość jest dla mnie zawsze inspirująca...nadrobiłam zaległości wakacyjne i urzekły mnie Twoje ramki wykonane jak okienka...coś niesamowitego!!!po prosty wymiękłam!!!Ach...pozdrawiam wakacyjnie:)

Justyna pisze...

Świetne te domki:)
pozdrawiam serdecznie