Obserwatorzy

wtorek, 31 sierpnia 2010

Witaj Szkoło!

Helo !
Koniec wakacji .... uh szkoda bardzo, że tak szybko minęły.  Dla mojej Alicji to dopiero rozpoczęcie wielkiej przygody ze szkołą. Jutro po raz pierwszy przekroczy próg swojej klasy i zasiądzie w ławce. Bardzo jest z tego powodu zadowolona :)



Na tę okazję zrobiłam dla niej domek z napisem SZKOŁA.
Muszę tylko popracować nad dachem bo troszkę krzywaśny wyszedł hi hi, powstał w pośpiechu, ale to da się zrobić.
Krzywy dom do kolekcji też powstał, miałam taka krzywą, pochyloną belkę.
Ma pochyło namalowane okna i drzwi :)



Zmieniłyśmy z Alą dekorację na biurku -jak to na ucznia przystało.



Koszyk z literkami jeden dla Mikołaja drugi dla Ali




Plecak w gotowości i biała bluzka już czeka ...







Brakuje mi tylko lampki na biurko-stolik, zastanawiam się jaką kupić.
Jaka by tu pasowała. Jeśli macie jakieś propozycje to chętnie skorzystam.
Te mi odpowiadają, ale myślę jeszcze ...






Pozdrawiam ciepło.
Jolanna

P.S.
Oby jurto nie padało, bo dziś leje jak z cebra !





39 komentarzy:

llooka - K a r o l i n a pisze...

No Kochana będziemy się w tych dniach razem trzymać za ręce i wspierać:)
Cudowny kącik urządziłaś dla Ali. Wszystko tak jasno, klarownie. I te domki! Szkolny chętnie bym od Ciebie kupiła. Jest szansa?

pracowniamontmartre pisze...

Piękny kącik dla małej uczennicy :) Trzymam kciuki żeby Ali się w szkole spodobało!
Pozdrawiam :)

Ana.Anything pisze...

wielki dzień jutro dla Corci i dla Ciebie, trzymam kciuki za pogodę...domki są przesłodkie, a Ala ma uroczy kącik uczniowski - każda mała uczennica chciałaby być na jej miejscu:)

Wichrowe Wzgórza Ostoja pisze...

Przylaczam sie do was...
My tez wczoraj ogarnialismi pokoj.. wszystko przygotowane juz czeka ...
W zasadziemebelki kupowalam dwa lata temu ale strikto pod szkolniaczka biureczko...do tej pory byly w nim pudelka z klockami lego...wczoraj ustapily miejsca zeszytom i ksiazeczkom...
wielkie przezycie dla mnie i wzruszenie...ech dopiero co sie urodzil moj kurczaczek::))

asieja pisze...

bardzo mi się podobają te biurkowe dekoracje.

Anonimowy pisze...

zostaw dach taki jaki jest ,nie wszystko musi byc gladkie i rowne zeby bylo piekne, no to samych szostek zycze pierwszoklasistce :) :)

W. pisze...

Wspaniale uszykowałaś córcię do szkoły. Przy tak zagospodarowanym biureczku (stole) sama chętnie bym się uczyła. Odnośnie lampki to bardzo podoba mi się pierwsza opcja, choć wydaje mnie si e trochę "za dorosła" i lepiej prezentowała by się dwójeczka. http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/00146776 ta jest jeszcza bardzo fajna i jeszcze ta http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/50147165
Życzę wam aby jutro słonko pięknie świeciło i oczywiście udanego pierwszego dnia szkoły. Mam nadzieję że Ala szybko znajdzie sobie koleżankę.
Pozdrawiam
Nikusia

folkmyself pisze...

Piękny pokój! Trzymam kciuki za jutrzejszą pogodę!

Moje miejsce na Ziemi pisze...

Super biurko i krzesło:) piękny kącik urządziłaś:)

pozdrawiam!

ika pisze...

To jutro wielki dzien dla Twojej córci :) trzymam kciuki aby się udało :) zmiany pokojowe bardzo na plus!
Powodzenia!

antilight pisze...

Gratulacje dla córki za odwagę :) Ja pamiętam, że się trochę bałam pierwszego dnia szkoły. Znów to powiem, ale Wasz pokój dziecięcy jest przecudny. Za każdym razem jak widzę migawki z Twojego wnętrza to świerzbią mnie ręce by coś u siebie pozmieniać. A co do lampki ja bym się na tę białą pokusiła :)

Apuni pisze...

Ten krzywaśny dach ma w sobie tyle uroku, że ja bym go nie zmieniała. Ślicznie urządziłaś kącik dla córki.

Elle pisze...

Cudny kącik :) Ala będzie tam zapewne z przyjemnością odrabiała lekcje :)
Mnie podoba się ta metalowa lampa :) Jest boska!
Pozdrawiam cieplutko :) Powodzenia dla Pierwszoklasistki :)

Kamila pisze...

Dopisuję się do grona podenerwowanych rodziców (Olka jutro idzie do nowego przedszkola).

Przytulnie tam u Was i bardzo podobają mi się drewniane literki.
A krzywizną domkow się nie przejmuj , bo podobno ,,te najmniej doskonałe są najpiękniejsze ,,

Atena pisze...

Ah mi tez szkoda wakacji i tych ciepych dni.
Domki znowu powalily mnie na kolana, najlepiej bybylo jakbym zaczela je kolekcjonowac ;-)
Zdjecie z Ala wyglada jak prosto z katalogu bajeczne jest.
Swoja droga Ala ma superasne biurko.
Pozdrawiam Was serdecznie.
ps.podoba mi sie caloksztal pierwszej lampy taka w starym stylu.

Unknown pisze...

Kącik rewelacyjny jak dla ucznia przystało:), domeczki przeurocze, Uwielbiam Twoje aranżacje!
Pozdrawiam ciepło!!

Magda-lenka pisze...

Bardzo przytulnie w pokoiku Twoich dzieci :)

Malutkiej życzę powodzenia i oby całe życie tak się cieszyła na myśl o szkole...

U mnie też leje, aż nic się nie chce...
Pozdrawiam,
M

Kasia Piekarz pisze...

Och, jaki cudny kącik!!
Życz małej księżniczce ode mnie dużo przyjemności w pierwszym dniu szkoły.
A z Tobą mamusiu łączę się w serduchu, moja bowiem jutro pierwszy dzień idzie do przedszkola ;D
Całusy zasyłam;))

Aleksandra Stolarczyk pisze...

trzymam kciuki za "pierwszaczkę":)

aga pisze...

pierwszoklasistce życzę powodzenia a kaci uczniowski urządziłaś iście szkolny ale z wdziękiem!!!pozdrawiam cieplutko:)

Aśka pisze...

Piekny ten pokoik!!! Powodzenia dla pierwszoklasistki!!!!!!!

Aśka pisze...

Piekny ten pokoik!!! Powodzenia dla pierwszoklasistki!!!!!!!

m. pisze...

świetny pomysł z tymi domkami, szczególnie w błękicie...

Mazmika pisze...

Oj tak, od jutra się zacznie...moja Tosia też do pierwszej klasy, już się nie może doczekać :)
Piękny pokoik, a domki urocze!
Pozdrawiam

...ania z jezior.. pisze...

Przeurocze są te Twoje domki Jolu! :)
A pokój śliczny.. być może już kiedyś pisałam - sama chętnie zamieszkałabym w takim :)
Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę dużo słońca!!

aagaa pisze...

Jak ładniusio !!!
Piękne domeczki .
A lampa podoba mi się pierwsza.
Trzymam kciuki za Alę!
Pozdrawiam

Aśka pisze...

Zapraszam do zabawy w "Lubie" Szczegoly w moim ostatnim poscie. Pozdarwiam cieplutko!

deZeal pisze...

U mnie szkoła zaczyna sie 6 września w tym roku:)
I domek i szkoła sa prześliczne:) A nawet więcej niż prześliczne. Kącik dla małej uczennicy cudny!
A u mnie czeka zaproszenie do zabawy:)
Buziaczki

Małgorzata pisze...

wszystkiego dobrego na ten początek roku szkolnego i początek absolutnie nowego rozdziału w życiu Twojej córki i Twoim..:)

schola pisze...

niebieska szkoła piękna!Domek wieżowiec również!
Kącik dla córci jest rewelacyjny,prosty i zachęca do nauki.Powodzenia życzę córci w szkole!
Pozdrawiam...

angela pisze...

Piękne te domki, szkoła super (szczególnie z tym krzywym dachem :) Super zdjęcia i taki błogi nastrój :) Aż wstyd sie przyznać, ale ja uwielbiałam powroty do szkoły.. nowe książki, kredki, pórnik!!! ech.. może jakimś dziwnym dzieckiem byłam ;P
Zapraszam do blogowej zabawy (modnej ostatnio) Szczegóły u mnie!
Pozdrawiam, i trzymam kciuki za pogodę :)

antilight pisze...

Mam nadzieje, że u Ciebie pierwszy dzień szkoły słoneczny, a przynajmniej nie deszczowy. Zapraszam też do siebie w zabawę w lubienie. Szczegóły znajdziesz u mnie na blogu

Madziorek pisze...

piękny kącik, ja bym wybrała biała lampkę, albo błękitną.. granatową....
Zyczę Wam spokojnego pierwszego dnia, bez stresu i nerwów.
Moje dzieciaki zaczynają za 2 tygodnie, więc u nas jeszcze wakacje ;-)) a poźniej stresik bo nowa szkoła;-)

Kerry-Marta pisze...

Twoja córeczka musi bardzo kochać swoją zdolną Mamę. Miejsce do nauki przygotowane jak dla księżniczki. Domki są wspaniałe. Nie miałam jeszcze szans przeczytać wszystkich twoich posty ale skąd ten pomysł. czy one symbolizują ciepło domu czy mają inny wymiar, znaczenie?

Kinga pisze...

Witaj
Bajeczny kącik stworzyłas dla swojej córci.
zachwycił mnie.
Pozdrawiam

Nela pisze...

Do takiej szkoły można chodzić z przyjemnością, jak i chętnie odrabiać lekcje przy tym biurku:)

karolina pisze...

Cudowne domki, mają kolory które uwielbiam. Kącik Ali dopracowałaś idealnie, jest po prostu piękny. A i Ala przy biureczku to bardzo wdzięczny model:) Trzyma kciuki za dobre początki i "pierwsze koty za płoty":)
Pozdrawiam cieplutko.

Bea pisze...

Witaj szkoło!!!
Nowe obowiązki, nowe doznania dla całej rodziny. Pozdrawiam:]

Natalia pisze...

Ja kiedyś też się tak cieszyłam na rozpoczęcie roku szkolnego,szybko jednak zmieniłam zdanie;)
A teraz czeka mnie kolejny już rok akademicki;)
W wolnej chwili zapraszam serdecznie do udziału w zabawie 10 a także do mojego candy:)Pozdrawiam