Obserwatorzy

poniedziałek, 9 lutego 2015

Moja inspiracja

Tworząc obrazki dzieci a'la T. Makowski wymyśliłam aby powstała również wersja przestrzenna tychże postaci. Nie ma co, wpadłam jak przysłowiowa śliwka w kompot i tonę w pomysłach. Wystarczył mi kawałek drewna jak "na domki", styropianowa kula, brystol, klej na gorąco i farby akrylowe.
Myślę, że Was zachęcę do zrobienia takich dekoracji :) - tu w wersjach full color, a mnie nęcą w szarościach - monochromatycze.



Pozdrawiam cieplutko
;J

17 komentarzy:

Renata pisze...

Ale świetne :)

alewe pisze...

Piękne! nabrałam się i myślałam,że to obraz :)) Czekam na więcej

Anonimowy pisze...

Rewelacja!!!!!!!!Pozdrawiam. Alicja

IVONNA pisze...

Super pomysł i wykonanie!
Serdeczności przesyłam:)

Arsdecoria pisze...

Jolanno, są cudowne! ♡

ściskam mocno!
M.

Klimaty Agness pisze...

Rewelacyjny pomysł, świetny efekt :))
Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

Juta pisze...

Widok tego co stworzyłaś jest tak piękny i zniewalający, że nie dziwi mnie Twoje wpadnięcie jak ta przysłowiowa "śliwka w kompot" z tym pomysłem :)
Śliczne słodziaki.
Serdeczności posyłam.

Jolanna pisze...

Moje Drogie
jakże mi miło, dziękuję !!!
Cieszę się, że Wam się podobają.
Zamierzam zorganizować warsztaty dla dzieci na których będziemy tworzyć takie lale :)

Serdecznie pozdrawiam

Kamila pisze...

śWIETNE!

Kamila Stankiewicz pisze...

Fajowskie!
Bardzioej mi się podobają niz oryginalne obrazy!

Anonimowy pisze...

Super pomysł z warsztatami dla dzieci!!! Myślę,że będą bardzo kreatywne i wspaniałą zabawą :)dla dzieci. Sama uwielbiam obrazy Makowskiego za kolor,grę światła i cienia i prostotę.Kiedyś miałam wyszyć ściegiem gobelinowy obraz
"Chłopcy z kadyceuszem",ale niestety skończyło się na planach-
słomiany zapał!!!Teraz dzięki Tobie Dostałam kopa!!! - idę szukać materiałów i zabieram się do roboty!!! Dzięki za kopa!!! - Pozdrawiam i życzę wielu wspaniałych inspiracji!!!
Acha-Jo-Acha :-))

Jolanna pisze...

Same pochwały - cieszą bardzo, a i pozytywny kopniak czasem się przydaje - mnie również.

Powodzenia w tworzeniu !!!!

Betsypetsy pisze...

Przepiękne! Myślałam, ze są namalowani :)

marikodzi pisze...

Genialni są!!! Świetny pomysł i wykonanie doskonałe, bo trzeba umieć namalować tak wiarygodnie!!! Wielkie brawa i buziaki!!!

Loona pisze...

Są świetne! Fantastyczny pomysł :)

Dziabka pisze...

Piękności! :D

Anonimowy pisze...

Jesteś bardzo uzdolniona plastycznie Kobietko :)
Jolciu, Tobie i Twoim bliskim życzę Wesołych Świąt :)