Obserwatorzy

czwartek, 13 sierpnia 2015

Lato w pełni

Lato - mija w oparach upałów, od 2 tygodni nie było u nas deszczu - wszystko usycha z tęsknoty za wodą. Więdną drzewa, kukurydza kłania się z suchot ku ziemi wypatrując choć cienia - na nic się zdają modły i wołania o deszcz. Choć grzmoty błyskawic przecinają niebo komory z zapasami wody czekają na lepsze dni.


Miesiące upływają mi pod hasłem - maluj kobieto ! Jak serce podpowiada tak też czynię.


Burze, rozedrgane powietrze i morskie fale dla ochłody :)


Czasem maluję w plenerze, zabieram ze sobą sprzęt malarski, kosz ze skórzanymi uchwytami
 / o którym marzyłam i w końcu udało mi się go zdobyć / oraz słomkowy kapelusz.


Korzystajmy z lata póki trwa.
Do miłego usłyszenia
:J

9 komentarzy:

Avrea pisze...

pieknie

aldia pisze...

Ah piękne lato!

www.mamwene.pl pisze...

Ten pierwszy piękny! Czekam na więcej :)

Jolanna pisze...

Wielkie dzięki :)))))))))))
Na pewno będzie więcej !!!

IVONNA pisze...

Dla mnie również ten pierwszy jest naj :)
Pozdrawiam serdecznie:)

Klimaty Agness pisze...

Ależ piękne....

Juta pisze...

Bardzo mi się podobają te Twoje prace.Widzę w nich Twoje klimaty.
A taki podobny koszyk właśnie ze skórzanymi uchwytami, tylko w mniejszym wydaniu również mi służy.
Korzystam z tego lata tak jak zalecasz i jak nigdy dotąd:)
Serdeczności moc posyłam.

Jasmin pisze...

Piękne obrazy, podziwiam i troszeczkę zazdroszczę, zawsze chciałam to robić ale nie wyszło i chyba za późno, ale twoje podziwiam.

Jolanna pisze...

Jasmin - nigdy nie jest za późno na realizowanie siebie i swoich marzeń.
Próbuj !!! Ja prowadzę warsztaty dla dzieci i dorosłych, przychodzą panie na emeryturze aby nauczyć się malować tak więc zawsze warto :)