Obserwatorzy

sobota, 18 maja 2019

W leśnej ciszy

Las to moja miłość od dziecka, spokój, harmonia i piękno przyrody to nierozłączna część mojej duszy. Nikt i nic nie zakłóci tej więzi. Więcej mnie na Instagramie niż tutaj.
Umieszczam tam swoje prace malarskie, zdjęcia leśnych krajobrazów i przyrody.
Ostatnio ktoś wylał na mnie jad i pomówił o kopiowanie fotografii. Nigdy nie kopiowałam cudzych zdjęć i pomysłów i nie zamierzam. Długo już prowadzę bloga, zdjęcia lasu od lat w tych samych miejscach fotografuję, w różnych porach roku. A to, że ktoś mieszka w tej samej miejscowości co ja i fotografuje te same miejsce np. drzewa po wyrębie to nie znaczy, że ja mam tego nie fotografować.
Każdy ma inne oko, spojrzenie itd. To przykre, że nie wszyscy to rozumieją. Obrzucają błotem odwróceni plecami bo z tchórzostwa nie potrafią spojrzeć w oczy.



Zapraszam tu :)


3 komentarze:

Pola pisze...

Ochh, ja ja Cię rozumiem... Gorąco pozdrawiam Pola :)

Jolanna pisze...

Dziękuję Polu :)
Pozdrawiam ciepło.

Kasia Dudziak pisze...

Bardzo piękne zdjęcie. Chętnie zaglądnę na instagram. Też mam miłość do lasu zakorzenioną od dziecka i do drzew. Nie znoszę jak ktoś je bezmyślnie wycina.

Pozdrawiam najserdeczniej z Krakowa