Obserwatorzy

środa, 14 października 2009

O czym szumią drzewa




Dziś w temacie drzewnym. Powstał nowy wieszaczek, wystrugany przez mojego męża, a właściwie to wycięty wyrzynarką do drewna. Był to taki kształt nieokreślony raczej, bo to jakiś odpad. Ja dostrzegłam w tym kawałku - drzewko - troszkę zeszlifowałam - pobieliłam - i jest .... nie ma jeszcze haczyka mocującego do ściany, ale wkrótce będzie.



Myślę, że to taki dobry pomysł na zawieszenie ściereczki, korali lub małej torebki.
Teraz jestem w trakcie robienia wieszaczka z młynkiem i takiego na kluczyki z działki lub ogrodu, ale to pokaże później - jak będą gotowe ;)
Wzorki pomalowałam farbą acrylową.
To takie moje drzewko szczęścia.

A skoro w temacie drzew to na wczorajszym rannym spacerze zrobiłam kilka fotek drzewom, a właściwie fakturze pni.
Piękne kolorki.













I takie drzewko odkryłam na swojej drodze, wygląda jakby chciało się przywitać serdecznie i objąć.  Jabłko, które akurat miałam w torbie posłużyło mi za - głowę.




I mnóstwo liści, które zalegają już prawie wszędzie.
Gdyby chciało się przesłać jakąś wiadomość na listku, to byłoby symboliczne przesłanie.

Listki osiki np. są takie delikatne, drżą przy każdym podmuchu wiatru, jakby się bały, że je strąci z gałęzi, są tak podobne do dzieci. Można na nich przesłać taką wiadomość - nie bójcie się !

Listki wierzyby płaczącej - są jak łzy smutku - można na niej przesłać wiadomość - ja Cię pocieszę :)

Śliwa purpurowa - jej listki od wczesnej wiosny do późnej jesieni jakby oblane rumieńcem wstydu
można powiedzieć - przebaczam Ci.

A liście kasztanowca podobne do ludzkiej ręki , mogłyby mówić podam Wam pomocną dłoń.

Listki lipy najważniejsze - lipowa herbatka wzmocni nasze zdrowie i siły, a jej listki w kształcie serca niosą wiadomość KOCHAM WAS !!!



To zaczarowane jabłko specjalnie dla Was moi blogowi goście.




Jabłuszka też wkońcu rosną na drzewach, a teraz największy na nie sezon.

"Jabłuszko, jabłuszko, jabłuszko pełne snów,
Jabłuszko, jabłuszko, jabłuszko tam i tu ....."

Pozdrawiam ciepło i dziękuję  za odwiedziny :)
Jola

8 komentarzy:

aagaa pisze...

Jaki piękny pościk.Jolu,wszystko cudne.I wieszaczek,i zdjęcia.
I tak pięknie napisałaś o listkach!
Pozdrawiam

ushii pisze...

świetny ten wieszaczek, taki delikatny
pozdrawiam

Dag-eSz pisze...

Zawieszka - drzewko świetna! i wogóle to o drzewach - wszystko fajne :)
Pozdrawiam cieplutko!

Jolanna pisze...

Bardzo dziekuję i cieszę się, że moje wywody się komuś podobają hi hi. Całusy gorące dla Was bo zimno za oknem brrr......

Magdalena pisze...

Witam moja droga!
posaram sie cos naskrobac po naszemu jak to okreslilas...
Wieszaczek cudny!
Buziakuje
Magdalena/Color Sepia

Jolanna pisze...

Bardzooo się Cieszymy, ja i koleżanki blogowe :)
Już nie mogę się doczekać.
Buziaki

13ka pisze...

Wieszak absolutnie boskiiiiiiii ja bym o jakiś kursik poprosiła, ptaszyny w wersji mini mnie zniewoliły wręcz pozdrawiam serdecznie

Alexa pisze...

Cudny post.
Czuję się...oczarowana. Tyle tu spokoju, najprawdziwszej magii i prawdy o życiu.
Też kocham przyrodę, a drzewa są moją ulubioną "roślinnością". Może nie skupiam się na ich płaszczu (korze). Mnie fascynuje ich wielkość - potęga, oraz rozłożystość.