Obserwatorzy

środa, 11 listopada 2009

Chwilka na marzenia

Mam marzenie, niewielkie, chciałabym mieć taki mały kącik na swoje drobiazgi. Taką toaletkę.
Wykombinowałam sobie namiastkę takiej mojej strefy tajemnej :)
Widziałabym to na jakiejś konsolce - obecnie nie posiadam, a zamierzam
i przydałaby się szkatułka srebrzona, zdobiona aby pomieściła  owe skarby.

Do  aranżacji projektu wstępnego użyłam;

 * ramki plastikowej pobielonej (ją już znacie - oprawię w nią lustro)
* świecznika szklanego z wyprzedaży w J
* świecznika kryształowego - darowanego mi
* starej świecy
 * sztucznej biżuterii  darowanej i z odzysku (często kupuję w second handach wybrakowane elementy by wykorzystać do mojej dłubaniny)
* pierścionków odpustowych
* różańca
* aksamitnej spódnicy z lumexu
* szarej pianki uszczelniającej jako tła









Bransoletkę zrobiłam sama - perełki z odzysku +  ogniwa ze starej torebki - wzór zgapiony w sklepie więc nie wiem czyjego pomysłu.







A tak wygląda jak ze zmierzchłej epoki :)



... A kto wie, czy za rogiem nie stoją Anioł z Bogiem
nie obserwują zdarzeń
i nie spełniają marzeń....

Spełnienia marzeń najskrytszych życzę Wszystkim
Gościom mojego bloga

Jola








11 komentarzy:

Dag-eSz pisze...

Widzę, że Ty też jak ja sroka ;) ile biżu! :)
W takim bądź razie życzę spełnienia marzeń :)
A to fragment mojej ulubionej świątecznej piosenki :) hihi
Pozdrawiam :)

Jolanna pisze...

Oj tak tak, sroczka ze mnie nieziemska :)) wszystko co się świeci w moje ręce leci.

aagaa pisze...

Jolu,ostatnie zdjęcie jest piękne....W ogóle piękna aranżacja i bardzo podobają mi się bransoletki ze zdjęć.
Tobie też zyczę spełnienia najskrytszych marzeń
Pozdrawiam

MariaPar pisze...

Marzenia są napędem Naszych działań ! Tajemniczy klimat na fotografiach. Pozdrawiam.

Alexa pisze...

Joluś, śliczne fotki cyknęłaś :)
Bardzo mocno trzymam kciuki za spełnienie tego marzenia o własnym kątku, o toaletce.
Ja też choruję, na takie biureczko-sekretarzyk... Kto wie, może wkrótce zostaniemy cudownie uleczone? ;)

W. pisze...

Śliczne skarby!! Każda kobieta chciałaby mieć takie swoje miejsce, toaletkę :) Światło świecy daję piękną poświatę. Ramka bardzo ładna i perły pięknie na niej wyglądają. Srebrnej szkatuły szukaj w jubilerach. Czasem można tak piękne kupić. Lepiej zafundować sobie droższą srebrną bo najładniej śniedzieje. Ja mam małą srebrną i pięknie się starzeje.
Pozdrawiam i życzę spełnienia wszelkich marzeń.
Nikusia

Elisse pisze...

Bardzo kobiecy kącik stworzyłaś, a marzenia na pewno warto posiadać:)

pozdrawiam gorąco

Jolanna pisze...

Dag-eSz
Aagaa
Mario
Alexo
Nikusiu
Elisse
Dziękuję za miłe słowa, cieszę się, że moje fotki się podobają.
Taki klimat tajemniczy mi bardzo odpowiada :)
Oby wasze marzenia też się szybko speniały.
Buziaki
Jola

Małgośka pisze...

Cudnie!Kobieco,tajemniczo i romantycznie...piękny kącik stworzyłaś.
Pozdrawiam serdecznie.

Anonimowy pisze...

ja tez bym chciala taki swoj kacik miec,rama jest cudna

asiorek pisze...

wszystko cudne i rama i biżuteria:)
i cytat ze świątecznej piosenki........eh..... czas tak szybko mknie...
pozdrawiam