Obserwatorzy

czwartek, 16 grudnia 2010

Gwiazda z papieru

Zobaczyłam te gwiazdy na blogach zagranicznych, były wykonane z papieru nutowego . Teraz mam swoją i podziwiam. Przepis pochodzi z amerykańskiej edycji "Martha Stewart Living" (czytaj Twój Styl 12/2010)
Jak ją wykonać - krok po kroku - kliknij TU . Ja wykonałam białą z papieru do drukarek  formatu A4.




Białą poszewkę opasałam szalikiem dzieło mojej śp. teściowej - potrafiła cuda robić na drutach
i szydełku.


Zrobiłam duży wieniec z szyszek, wisi na ścianie po przeciwnej stronie małej galeryjki zdjęć.



Wspaniałości przyleciały do mnie od Ili i Kamili - strasznie się z nich cieszę
i bardzo Wam dziękuję dziewczyny !
Serca i jeszcze cudne szydełkowe muchomory - ale te pokażę dopiero na choince :) od Ilony


Kartka od Kamili


Druga gwiazda zajęła miejsce wianka na oknie w kuchni.
Kilka serduszek od Ili zwiesiłam na nitce.




Krajobraz za oknem jest cudowny.
Miło jest popatrzeć na tą czystą, białą pierzynę okrywającą świat.
Oczywiście z domowych pieleszy i z gorącym napojem w ręku.
Lecę sklejać kolejną gwiazdę, a Wam
miłego, słonecznego dnia życzę.
Jolanna

25 komentarzy:

Katarzyna Urbańska z Tokarskich pisze...

Pięknie ... jak ślicznie wygląda już ta galeryjka ze zdjęciami nad sofą :) Cudne prezenty dostałaś ... a to pewnie dopiero początek :)Ciekawe, czy i mnie uda się zrobić taką gwiazdkę ... Buziaczki Joluś dla Ciebie :)

Unknown pisze...

Bardzo mi się podoba gwiazda, która zrobiłaś, aż tak bardzo, że chyba sama taką zrobię.
Dzięki za zamieszczenie linku z instruktażem. Bardzo mnie ciekawi też muchomorek, czekam na zdjęcia choinki :) Pozdrawiam skorupamarzen.blogspot.com

Apuni pisze...

Śliczne są te gwiazdki z papieru. No i w ogóle u Ciebie pięknie.

Unknown pisze...

Gwiazdka z papieru piękna jest ale Twój domek jest wspaniały, z chęcią bym sie rozsiadła u Ciebie na tej kanapie z herbatą w ręku i podziwiała otoczenie:)
Cieszę się,że serduszka Ci się spodobały:)
Pozdrawiam cieplutko, miłego dnia!

Unknown pisze...

Wiedziałam,że zapominiałam napisać o wianku- piekny jest! Ja mam jeszcze z zeszłego roku i musze go odświeżyć, poduszka z czerwonym szaliczkiem też wnosi do Twojego domku piekny Świąteczny klimat.CUDO!:)

karolina pisze...

Jaka duża ta gwiazda:) W Twoim oknie wygląda zjawiskowo. Z lampkami i takim widokiem za oknem można się zamarzyć:) A już na pewno z radością oczekiwać świąt.
Podusia z szalikiem i szyszkowy wianek też cudnie wyglądają.
Ściskam i pozdrawiam cieplutko:)

Unknown pisze...

ale cudna ta gwiazda - chyba spróbuję takową zrobić :)

a galeria nad sofą jest cudna
prezenty bardzo klimatyczne dostałaś
pozdrawiam ciepło

Agata pisze...

Chyba tez sie skusze na ta gwiazde z papieru bo wyglada rewelacyjnie. Bardzo przyjemnie u Ciebie.

Atena pisze...

Pomysl na gwiazde jest genialny, i chyba wcale nie jest trudny, ogladajac krok po kroku.
Wianuszek z szyszek przesliczny, a prezencikow gratuluje.
Buziaki

KASANDRA pisze...

Ha, ha mój syn zrobił mi identyczną już jakieś dwa tygodnie temu, wisi u mnie na drzwiach !!!!

Arsdecoria pisze...

Pomysł z gwiazdą jest absolutnie fantastyczny!!! :) Właśnie skończyłam robić drugą i czekam aż wszystko dobrze przeschnie by móc je powiesić w oknie :)
Urzeka nie Twój blog, pomysły, aranżacje! Wszystko jeta takie niesamowite :) Podglądam bardzo cichutko, ale teraz musiałam coś napisać :)
Wianuszków niestety robić nie umiem, ale może w przyszłości się skuszę... Twój jest śliczny :)

Pozdrawiam Cię serdecznie i ciepło, i życzę zdrowych, spokojnych i szczęśliwych Świąt :)
Serdeczności!

Mariola :)

Kerry-Marta pisze...

Piekne i nastrojowe zdjęcia. Najbardziej podobają mi się te z lampą i latarenką. Tez mam gdzies wydrukowane jak wykonać taką gwiazdę. Może zdążę do świąt. Cieplutkie pozdrowionka ślę!

savannah pisze...

Mam gdzies stare nuty wiec byc moze jeszcze sie pokusze na taka gwiazde, U Ciebie w tej bieli i z ta biela za oknem wyglada wprost bosko :)
Zreszta wszystkie inne dekoracje sa naprawde wspaniale...a tesciowej i jej umiejetnosci zazdroszcze :)

Balbina pisze...

w tamtym roku robiłam te gwiazdy, to była ulubiona zabawa mojego dziecka.
Bardzo fajne wyglądają małe i duże.
Prezenty świetne otrzymałaś

Nana pisze...

wszystko tu takie piękne! zwłaszcza wieniec z szyszek, mam słabość do szyszkowych ozdób :)

Nela pisze...

Aranżacja okna iście zimowa:)

Kasia Piekarz pisze...

Cudnie i nastrojowo u Ciebie, Jolanno;))

Grey Wolf pisze...

ależ Ty zdolniacha! :)

aagaa pisze...

Piękne te gwiazdy! Może i ja spróbuję taką zrobić?
Piękny wieniec z szyszek i cudne dekoracje na parapecie.
Prezenciki słodkie.
Jolu, tak ślicznie u Ciebie,że chętnie posiedziałabym z Tobą i pogapiła się na te urocze widoczki za oknem.
Pozdrawiam

Klaus pisze...

Misterna robota:) Ślicznie Ci wyszło. Klimat u Ciebie już chwaliłam nie raz:)

Jolanna pisze...

Dziękuję pięknie za pochwały :)))))
Tak wygląda, że z gwiazdą jest wiele pracy, ale tak na prawdę to bardzo prosto ją wykonać.
Wianek z szyszek wykonałam na bazie z gazety owiniętej taśmą malarską.
Szyszki doklejałam klejem w pistolecie.

Pozdrawiam Was ciepło.

Kamila pisze...

I znów potwierdza się zasada ,że piękno tkwi w prostocie... Jolu znowu czarujesz tym zimowym , pejzażem okiennym.

Buziaki

Unknown pisze...

Gwiazda rewelacyjna!!!!
Chyba i ja się skuszę na nią.
A u Ciebie super klimat, piękne dekoracje, wieniec cudo, aż miło przysiąśc.
pozdrawiam gorąco:))

szalir pisze...

Piękne lampiony, kojarzą się tak adwentowo , roratnio. Ustawione w oknie dają atmosferę oczekiwania.
Gwiazdy piękne, miło zatrzymać sie u Ciebie, czuć takie domowe ciepełko.

Ania pisze...

Szałowa jest ta gwiazda,przepięknie się prezentuje w oknie,również wianuszek jest tak urokliwy,że chyba w przyszłym roku wybiorę się na szyszkobranie
pozdrawiam