Obserwatorzy

poniedziałek, 11 stycznia 2010

Nowe oblicze stolika i wyróżnienia


W ostatnim czasie otrzymałam kilka wyróżnień, które chciałabym przesłać dalej.



Dla
Małgośki z low flying angels
Agi z Oazy
Małgosi z Papilon Małgosi
Llooki z Marzę więc jestem
Marii Par z Zielonego Kuferka
Jadwigii z Bloga niedzielnego
Jagody z Chaty Magoda
Alicji z ArteEgo
Alexy z Home is my life
Anii z ...cynamonowo ...jaśminowo
Alizee z Dom Alizee
Kamili z Floralne przeobrażenia
Mili z Domilkowego domku
Elle z Le petit bonheur
Marikodzi z simple pleasures
Karolinie z Moje Manderlay
Labarnerie z Moje wygnanko
Sylwii z My shabby chic
Ushii z Ushiilandii
Elisse z Utkane z marzeń
Dagmarze  Zaklinaczka wnętrz
Agutek z Pretty pleasure
Ita z Jagodowego zagajnika
Magdalenie  z  Color Sepia

Kolejne wyróżnienia 





Dla

Matyldy Sekretnik Matyldy
Wichrowa z World in my eyes
Ivony z Niecodzienny zakątek
Cathe  z  Rustykalnego Domu
Mira z Poukładango Świata
Czarna z Ogrodu Marii
Ika z Moje wędrowanie

Wybaczcie że nie wklejałam linków, ale net mi szwankuje i nie mogę tego zrobić :(

Ja z całego serca Wam dziękuję za te wspaniałe wyrożnienia.

A teraz moje, a właściwie nasze wspólne malowanie stolika.
Malowałam ja i moja Ala :))


Stolik sosnowy z Ikea, służył dzieciom do rysowania, już z niego wyrosły i teraz będzie dla mnie :)... jako podręczny - kawowy.



Najpierw pomalowany bejcą w kolorze teak, następnie białą farbą akrylową i przetarty.
Efekt końcowy










Na dłuższych brzegach stołu dokleiłam aniołka.
Aniołki są plastikowe, wcześniej były złote i pokryte brokatem.
Moja mama obdarowywała w tym roku prezentami z takimi zawieszkami.
Ja z tej plastikowej zawieszki obcięłam kółeczko na sznurek, pomazałam farbą i wyglądają jak drewniane dekory :)





W tym roku będzie dużo przeróbek, następne malowidła wkrótce.
Ciepło Was pozdrawiam.
Jola

32 komentarze:

Alexa pisze...

Joluś, stoliczek jak marzenie!
Dekorkowe aniołeczki ślicznie się prezentują i nic, a nic nie przypominają plastiku!
No to teraz tylko czekam na kolejne "malowidła" :))
Ściskam Cię cieplutko :*

Alexa pisze...

Gapa ze mnie!
Dziękuję Joluniu za wyróżnienie :)

Aga pisze...

Fantastyczny stolik!!!!!

KASANDRA pisze...

Gratuluję serdecznie wyróżnień w pełni zasłużonych !!! A stoliczek jak marzenie !!! Fantastyczny !!!

Pozdrawiam serdecznie

aga pisze...

Łał jaki cudo stoliczek!!!I gratuluję wyróżnień - w pełni zasłużone. Od niedawna tu zaglądam ale już polubiłam Twój światek taki ciepły i kolorowy...i czekam na dalsze przeróbki, pozdrawiam zimowo. Aga

MariaPar pisze...

Gratuluję i równocześnie dziękuję ! Stoliczek super ! Aniołek jak malowany :-))

Mira pisze...

Jolanno, sprawiłaś mi niesamowitą radość tym wyróżnieniem. Mój blog dopiero raczkuje, więc Twój prezent potraktuje jako zachętę do dalszej walki z materią ;).
Stolik super, zwłaszcza "drewniany" anioł!
Pozdrawiam ciepło.

deZeal pisze...

Ładnie wyszło, bardzo ładnie :) A szyszunie jak się pięknie wkomponowały...
Pozdrawiam

Kamila pisze...

Dziekuję bardzo, bardzo , bardzo
za wyróżnienie.
Stoliczek pięnie się prezentuje.

Katarzyna Urbańska z Tokarskich pisze...

Z całego serca dziękuję za ten przepiękny znaczek :))) Stolik wyszedł pierwsza klasa, a że pomocnika miałaś, to tylko praca Wam szybciej zeszła, ale ... co to za praca? ... sama przyjemność :))) Buziaki ... cmok, cmok, cmok ...

Imoen pisze...

Gratuluję wyróżnień, Stoliczek wyszedł świetnie! Prezentuje się doskonale zwłaszcza w towarzystwie takich pięknych świeczników.

Pozdrawiam serdecznie.

Wichrowa pisze...

Jolu! Wielkie dzięki za wyróżnienie, moje pierwsze:)
Stolik uroczy i post niżej - piekne mchowe serducha.
Buziaki!!

sylwia pisze...

Bardzo dziekuje.
Poprawilo mi to wyroznienie nastroj:)
Pozdrawiam cieplo,
Sylwia

PS Stolik pieknie wyszedl, wlasnie czegos takiego szukam.

aagaa pisze...

Jolu,serdecznie Ci gratuluję wyróżnień i bardzo,bardzo dziękuję,że pamiętałaś i o mnie!!!!

Stoliczek Ci wyszedł świetny!Gdy zobaczyłam pierwsze zdjęcie ,myślałam,że jakiś dekorek przykleiłaś a dopiero póżniej doczytałam,że to aniołek!!Suuper pomysł!Dałaś stoliczkowi drugie życie.
I pomocnica Ci rośnie!!

Buziaki

Aśka pisze...

Swietny pomysl! Stoliczek piekny wyszedl! anioleczek...sliczny!!!
Pozdrawiam

Bożena pisze...

Bardzo,bardzo dziękuję za to przemiłe wyróżnienie,sprawiłaś mi wielką radość;)Stolik jest śliczny,ja też jestem na etapie przerabiania wszystkiego na biało i oczywiście przecierania.Pozdrawiam cieplutko

ika pisze...

Fiu fiu, stoliczek jak marzenie, piękny wyszedł, a przecierki boskie :)
Dziękuję ślicznie za wyróżnienia, sprawiłaś mi ogromną radość :)
Kolorowych snów ;)

Małgosiaart pisze...

Bardzo Ci dziękuję za ten promyk słońca - wyróżnienie, umilił mi smutny dzień,ostatnie doby niestety spędzam w szpitalu z synkiem.Pozdrawiam Cię ciepło.Stolik wygląda świetnie.

domilkowydomek pisze...

Wyróznień gratuluję a pomysł z metamorfoza stolika dziecięcego na kawowy świetny. Sam stolik bardzo mi się podoba

pozdrawiam Dorota

Magoda pisze...

Dołączę do chóru podziękowań za wyróżnienie!
Tobie serdecznie wyróżnień gratuluję.
Zachwycam się stoliczkiem!
Uściski mocne!

Kasia Piekarz pisze...

Jolu stolik wspaniały... a za wyróżnienie serdecznie dziękuję;)
Ściskam ciepluteńko...

GREEN CANOE pisze...

PIĘKNY!!!!!! i jako zagorzała fanka powtórnego wykorzystywania rzeczy - chylę czoła!!! Kawał dobrej, gustownej i czarującej roboty:) Uściski z lasu, Asia.

...ania z jezior.. pisze...

Jolu! Tak dawno nie miałam czasu, aby zaglądać ze spokojem na ulubione blogi... a dziś odkryłam, że obdarowałaś mnie takim ślicznym wyróżnieniem! Dziękuję Ci pięknie!!!
Ależ cudnie u Ciebie.. bardzo zimowo - te sople, niesamowite!! Bardzo ciekawy pomysł z lampionami :)
..a pączki - wydaje mi się, że w dzieciństwie robiłyśmy z moją mamą bardzo podobne (dodawałyśmy serek homogeniczny), dawno ich nie jadłam, ale pamiętam, że były przepyszne! Zainspirowałaś mnie kochana aby je zrobić, tym razem skorzystam z Twojego przepisu :)
Pozdrawiam bardzo ciepło!

Małgośka pisze...

Przegapiłam tego posta:(to chyba z nadmiaru obowiązków zawodowych,ostatnio coraz mniej czasu mi zostaje na blogowe przyjemności.
Przecierka stolika świetna i pomysł z aniołkiem-dekorem super!
Gratuluję wyróżnień i serdecznie Ci dziękuję!Pozdrawiam gorąco.

IVONNA pisze...

Dopiero dzisiaj mam czas aby dokładniej pozaglądać na ulubione blogi. I odkryłam wielką niespodziankę jaką dla mnie przygotowałaś. Bardzo, bardzo dziękuję! Twoje wyróżnienie sprawiło mi ogromną radość:)
Stolik po liftingu jest super!

Elisse pisze...

Oj gratuluje tylu wyróżnień i serdecznie dziękuję:)
pozdrawiam gorąco

Sekretnik Matyldy pisze...

DZIĘKUJĘ KOCHANA!!!Przeogromnie miło mi...:-)Takie chwile sprawiają,że od razu mam przypływ energii i pozytywne myśli:-)

Renata pisze...

Stolik cudny :)
Gratuluję wyróżnień i za swoje ogromnie dziękuję!!

Pozdrawiam serdecznie

Ingrid pisze...

super pomysł na stolik kawowy!!!
szczególnie zachwyciły mnie dekory!!
ależ Ty masz wyobraźnię i super pomysły, wielkie brawa!!!
pozdrawiam
ulka

Lela i Moonah pisze...

No kochana! Zajrzałam, zachwyciłam się i zostaję!

Anonimowy pisze...

Niedawno natknąłem swoim blogu i zostały czytania razem. Myślałem, że mogę zostawić mój pierwszy komentarz. Nie wiem co powiedzieć, chyba, że ​​mam cieszył się czytanie. Nice blog.

Anonimowy pisze...

Jaki ładny post. Uwielbiam czytanie tego typu artykułów. Nie mogę się doczekać, co inni mają do powiedzenia.