Obserwatorzy

środa, 30 lipca 2014

Lampion DIY

Letnie wieczory sprzyjają spotkaniom z przyjaciółmi i długiemu biesiadowaniu - najlepiej przy naturalnym świetle płonących świec.


Niedawno odkryłam, że firma ' Pamapol 'wprowadziła na rynek nowy kształt słoików dla swoich wyrobów.
Są świetne do stworzenia własnego lampionu.


Potrzebne będą:
świeże kwiaty - u mnie prosto z łąki
słoik  Pamapol  / polecam Flaczki lub Gołąbki ;)
cienki pędzelek najlepiej z numerem 0 / zamiennie może być cienki marker
farba akrylowa - u mnie Śnieżka


Dobrze jest napis najpierw napisać lub wydrukować na kartce przymocować w środku słoika za pomocą taśmy klejącej i potem malować po śladzie.
Kwiaty wystarczy splątać przy pomocy zielonych nici - to wystarczy



Pięknych letnich wieczorów póki trwają - nigdy nie wiadomo co nas jeszcze czeka na tym świecie.

19 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Witaj Jolciu :)
Faktycznie słoik z "rantem", który daje wiele możliwości. Piękny wakacyjny lampion wyczarowałaś.
Jeszcze nie trafiłam na podobny słoik, będę miała otwarte oczy, zwłaszcza na te flaczki ;)
Pozdrawiam serdecznie

Ольга pisze...

Очень здорово! Отличная идея!

Unknown pisze...

wyszedł przeslicznie! bardzo mi się podoba :)
pozdrawiam ciepło

Elle pisze...

Proste a piękne :)
Dobrego dnia!

Kinga pisze...

Świetny

Marta pisze...

A myślałam,że tylko ja tak mam,że kupuję dżemy kierując się wyglądem słoika ;)super pomysł i z tymi kwiatkami wygląda genialnie,a kotek taki słodki,że mam ochotę go wyściskać;)

Mariolkowo pisze...

pomysłowe

Jolanna pisze...

Cieszę się,że Wam się spodobał :)
Alicjo- flaczki były naprawdę smaczne
Marto - ja też tak mam, że sugeruję się kształtami słoików ha ha
Ten słoik daje dużo możliwości właśnie ze względu na wysoki "rant"
Pomysłów może być wiele.

Serdeczności posyłam

hanuszka pisze...

Śliczny jest, świetny pomysł, pachnący łąką.
Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

Людмила Левина pisze...

дуже гарно!

Alicja pisze...

Uwielbiam takie szybkie pomysły. Pozdrawiam.

Home on the Hill pisze...

Uwielbiam tego typu lampiony:)) Sama zresztą niedawno też pokazywałam na blogu jak je zrobić, przepięknie ozdabiają teraz nasz ogródek, od razu właśnie dużo klimatyczniej i nastrojowo się robi:) Twoje zaś są cudne. Bardzo mi się podobają:)) Pozdrawiam Cię słonecznie:))

http://www.homeonthehill.pl/

Juta pisze...

Może to i dobrze, że nie wiadomo co nas jeszcze czeka.
Osobiście, wolę nie wiedzieć co mnie czeka za następnym zakrętem.
Co do tej pięknej pracy, to nadal bardzo romantycznie.
Na ostatnim zdjęciu , cóż za spojrzenie:)))Można się zakochać:))
Serdeczności posyłam.

Sia / Między Brzegami pisze...

Fantastyczny pomysł na lampion :) I ten kotek <33

Ania pisze...

Piękny i romantyczny lampion:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

Korespondentka wojenna pisze...

Fantastyczny pomysl.

Teresita pisze...

Jolanna, me encantó tu idea de este porta vela!

Anonimowy pisze...

I tego koteczka juz nie ma ? Przesmutne !!!
Ale zdjecie na pamiatke-CUDOWNE !!!!

lusi

misiura pisze...

Prosto i pięknie i tak blisko natury <3